מבצעים על מאות ספרים כעת באזור המבצעים. הזמנות שיתקבלו מיום חמישי 18.4 יטופלו ויישלחו אחרי חול המועד פסח. אנו מאחלים לכל לקוחותינו חג שמח!
>ג'וד האלמוני
מידע נוסף
שנה:
2002
דאנאקוד:
45-001354
ISBN:
9654073560
עמודים:
448
שפה:
משקל:
540 גר'
כריכה:
כריכה רכה

ג'וד האלמוני

בעריכת:
תרגום:
תקציר
"אילו טקס הנישואים היה שבועה וחוזה חתום בין הצדדים הפסיק לאהוב מאותו יום ואילך, בתמורה לנכסים הפרטיים שהוקנו להם, ולהתרחק ככל האפשר זה מחברת זה בציבור, היו יותר זוגות אוהבים מכפי שיש עכשיו.
תאר לעצמך את הפגישות חשאיות בין הבעל והאשה שנשבעו שבועת שקר, את הכחשות המפגשים ביניהם, את הטיפוס פנימה מבעד לחלונות חדרי שינה, ואת ההסתתרות בארונות! היחסים לא היו מתקררים כל כך מהר אז".
ג'וד פולי הוא סתת אבן החולם להיות איש מדע וכומר. תחילה הוא נישא לארבלה, נערת כפר גסה, ולאחר כשלון נישואיהם הוא מתאהב בסו בריידהד, בת דודו. סו היא אחת הדמויות הנשיות המרתקות ביותר בספרות האנגלית, והושוותה לא אחת לאמה בובארי ולאנה קרנינה.
עיקרו של הרומאן בניגוד שבין חיי הרוח האידיאליים, לבין המציאות, המסכלת את כל השאיפות, והוא תוקף בחריפות את כללי המוסר בחברה הוויקטוריאנית, בעיקר את אלו הקשורים בנישואין.

תומס הארדי (1840-1928) כתב רומנים ושירים. "ג'וד האלמוני" הוא הרומן האחרון שכתב. הסערה הציבורית שעורר והביקורת העוינת על "הפסימיות" ו"היעדר המוסר" שבו, גרמו להארדי לפרוש מכתיבת רומנים ולפנות לשירה.
  • ספר מודפס
    $27
    $30
הנחת אתר ספר מודפס
$30 $27
הוספה לסל