מבצעים על מאות ספרים כעת באזור המבצעים. הזמנות שיתקבלו מיום חמישי 18.4 יטופלו ויישלחו אחרי חול המועד פסח. אנו מאחלים לכל לקוחותינו חג שמח!
>מסע בעקבות הקולות
מידע נוסף
שנה:
2009
דאנאקוד:
45-001988
ISBN:
978-965-407-988-4
עמודים:
251
שפה:
משקל:
250 גר'
כריכה:
כריכה רכה

מסע בעקבות הקולות

חייו ויצירתו של ז'וזה סאראמאגו

תקציר
זו הראייה העומדת ביסודו של העולם. אולם זו השמיעה הלוכדת את "המשמעות" של קולותיה. קולו שם האדם אינו רק צליל, גם לא "צליל אישי" - זו המילה אוסקר טאקה (קולות הרומן, קוימברה, 1983)

מהו סוד קסמו של ספר שכולו משפט אחד ארוך? מה מביא אלפי מעריצים לחזור ולקרוא את ספריו יוצאי הדופן של ז'וזה סאראמאגו?

אחת מהם היא מרים רינגל, מחברת הספר מסע בעקבות הקולות, שנפלה אף היא בקסמו של הסופר, למדה פורטוגלית כדי לקרוא אותו במקור ועתה משתפת אותנו בחשיפת סודות המחבר.

הספר מסע בעקבות הקולות הוא מסע חושני עטוף מסתורין המשלב דמיון עם מציאות ומעלה מתוך התהומות את קולותיהם הרחוקים והחבויים של בני האדם ומקומות. אלה מוגשים לקורא בקולה הנדיר של מרים רינגל המבקשת אחר קולו של סאראמאגו, כפי שעולה מכתביו הנשמעים כמנגינה אחת ארוכה ומתמשכת, מנגינה המשרטטת לעצמה תווים. המחברת יוצאת עם כתבי סאראמאגו למסע מרתק רווי צבעים ומגישה לקורא את סיפורה של פורטוגל על אתריה ושביליה, על אנשיה ועל אומנותיה. אלה מצטרפים לקול ראלי פנטסטי בתיבת הנגינה.

הספר מגיש הלכה למעשה את השקפתה האמנותית של המחברת, ולפיה יצירת סאראמאגו היא ספרות יפה ובדיונית, והיא הקול המתלווה אל הקורא עוד זמן רב לאחר שסגר את דפי הספר. קול הממשיך לחיות ולהתקיים גם בעולם המציאות.

הספר מסע בעקבות הקולות, יצירתה הראשונה של מרים רינגל, כתוב בלשון מרתקת השוזרת הומור וכאב כפי שרק קול אותנטי ואוהב יכול לבטא. בטקסט הפוליפוני המוגש כאן מנסה המחברת לתת שמות וסימנים לדברים שהיא קוראת, רואה ומרגישה.
  • ספר מודפס
    $23
    $26
הנחת אתר ספר מודפס
$26 $23
הוספה לסל