מבצעים על מאות ספרים כעת באזור המבצעים. הזמנות שיתקבלו מיום חמישי 18.4 יטופלו ויישלחו אחרי חול המועד פסח. אנו מאחלים לכל לקוחותינו חג שמח!
>עד שהאצבעות יתחילו לדמם
מידע נוסף
שנה:
2002
דאנאקוד:
45-001402
ISBN:
9654073897
עמודים:
296
שפה:
משקל:
460 גר'
כריכה:
כריכה רכה

עד שהאצבעות יתחילו לדמם

תרגום:
תקציר

ישיר, בוטה, חסר פשרות, לועג לחיים מסודרים, מתפלש בקיא, שוביניסט גברי. אך גם עדין, לירי, מלא חמלה, אוהב נשים. צ'רלס בוקובסקי (1920 - 1994), משורר הביבים והברים, מביא לנו בשורות קצרות וארוכות, בשירים ובסיפורים קצרים את אמריקה שאין בה חלום, אמריקה בה אנשים עובדים קשה וללא תכלית, שותים את עצמם ביאוש - 'מזדמנים מתחרמנים ומחרבנים'.
עוצמת שירת בוקובסקי נובעת מישירותה, פשטותה ואנושיותה. בוקובסקי משתמש באוצר מילים מוגבל, כותב את 'המילה המדוברת הממוסמרת לנייר'. שירתו היא מטונימית ונעדרת מטאפורות. עוצמתו של בוקובסקי הולמת בקורא ואינה מותירה אותו אדיש. בארה"ב התפרסמו למעלה מ-40 מספריו. ספר זה כולל את המיטב של שיריו, שנאספו מ-12 מספריו, וכן מספר סיפורים קצרים.

תרגומיה של דורית ויסמן לשירי בוקובסקי התפרסמו בעשור האחרון בכתבי עת לשירה ("הליקון", "שבו", "מאזנים) ובעתונות היומית וזכו לשבחים רבים. דורית ויסמן, כלת פרס ראש הממשלה וכלת פרס יהודה עמיחי (תשס"ג), הצליחה להפוך, בתרגום - האהבה שלה, את חוויית הקריאה בספר זה לחוויה רבת עוצמה גם בלשון העברית.

  • ספר מודפס
    $22
    $25
הנחת אתר ספר מודפס
$25 $22
הוספה לסל