מבצעים על מאות ספרים כעת באזור המבצעים. הזמנות שיתקבלו מיום חמישי 18.4 יטופלו ויישלחו אחרי חול המועד פסח. אנו מאחלים לכל לקוחותינו חג שמח!
>C.V.
מידע נוסף
שנה:
2007
דאנאקוד:
45-001789
ISBN:
978-965-407-777
עמודים:
159
שפה:
משקל:
180 גר'
כריכה:
כריכה רכה

C.V.

תקציר

המספרת היא נשואה פלוס שלושה לאהוב נעוריה, אריק, פרופסור בבית הספר לרפואה. בשלב מסויים הם שוכלים את בנם. האובדן שואב אותה למסע נפתל הכולל לימודים לתואר שלישי במדעי הרפואה, שמשנים את מערכת יחסיה עם בעלה, ואת יחסה למערכת האקדמית. עם סיום הדוקטורט היא מתלווה לשבתון של אריק בשוויץ בכוונתה לעסוק במחקר, ושם נחשפות חולשות זוגיותם. השילוב של בדידות כפויה, שכול, סקס ונוף מוביל אותה לאומנות הציור. היא נפגשת עם סמי - בעל גלריה וארכיטקט שהתאלמן, ומשקיע גם הוא את אנרגיות הכאב שלו באמנות. בדידותה שלה והזדקקות של סמי אליה סוחפים את השניים למערכת יחסים רגישה ומנחמת ובמקביל - ליצירה אובססיבית. העלילה נעה בין עולמות שונים: זוגיות, מיניות, אקדמיה, אמנות ושכול, תוך ניסיון מתמיד לשתף את כול החושים. הסצינות הארוטיות מופיעות בקרשנדו על גרף הכאב ובהרמוניה עם אובססית הציור. שם הספר C.V. מבוסס על ראשי התיבות של שמו של מכשיר מדידה, המשמש לעבודת המחקר של המספרת (Cyclic Voltammetry) וגם של קורות חיים בלטינית (Curriculum Vitae).

שלומית חביון היא בעלת תארים במוזיקה (ראשון - מהאקדמיה למוסיקה ע"ש רובין בירושלים במגמת פסנתר), במתמטיקה (שני - מאוניברסיטת ווילנווה, פנסילבניה, ארה"ב) ובמדעי הרפואה (שלישי - מבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, ירושלים).

  • ספר מודפס
    $22
    $25
הנחת אתר ספר מודפס
$25 $22
הוספה לסל